icon-account icon-glass
Безплатна доставка до офис на ЕКОНТ за поръчки над 40лв

Условия за доставка и връщане


ДОСТАВКА


1.1. Целта на ВЕЗБА е да достави желаните от теб одежди за възможно най-кратък срок и с възможно най-високо качество на изработка. ВЕЗБА подхожда към доставките на поръчани артикули с особено внимание, за да предотврати всяка загуба или разочарование, в резултат от времето на доставка.

1.2. В зависимост от избрания от теб вид на доставка, ВЕЗБА извършва доставки от врата до врата до посочения в регистрационната форма адрес за доставка, или до офис на куриерска фирма, за следните прогнозни срокове:

  • доставки до домашен адрес, чрез куриерска фирма, в рамките на 1 – 3 работни дни, на цена от 5.90лв. Безплатна за поръчки над 80лв., за България.
  • доставки до офис на Еконт, в рамките на 1 - 3 работни дни, на цена от 3.90лв. / Безплатна за поръчки над 40лв., за България.
  • време за обработка на поръчките - до 5 работни дни.

*За доставки в чужбина, моля пиши ни на: sales@vezba.bg

1.3. Прогнозните срокове за доставка започват да текат от датата на изпращане на поръчаните артикули, и ВЕЗБА не носи отговорност за каквито и да било забавяния, причинени от независими за нас обстоятелства. Посочените прогнозни срокове се прилагат, доколкото не противоречат на сроковете за доставка, прилагани от куриерските организации.

1.4. Ако поръчаните артикули не могат да бъдат доставени в рамките на посочените прогнозни срокове, ВЕЗБА ще се старае да осъществи доставката толкова бързо, колкото е практически възможно. При всички случаи, ВЕЗБА си запазва правото едностранно да удължава посочените срокове с до 7 (седем) дни.

1.5. Доставките се получават стандартно – на ръка, срещу подпис и представяне на лична карта. При невъзможност или затруднение за връчване лично на потребителите, доставките се връчват на лица, членове на домакинството, или на лица, посочени от потребителите, като се отбелязва името на лицето, получило доставката, и връзката му с потребителя. При невъзможност за връчване на доставката след два опита договорът за продажба от разстояние, автоматично се прекратява, като в този случай, като санкция за неизпълнението му от страна на потребителите, ВЕЗБА задържа всички заплатени от потребителите суми.

1.6. Данни и информация за движението на доставката и срока на нейното изпълнение ще бъдат изпратени до твоя електронен адрес, посочен в регистрационния формуляр за връзка, заедно с потвърждението на поръчката или по-късно. Ако си поръчал няколко вида артикули, по едно и също време, поръчаните артикули могат да бъдат доставени в различни моменти.

РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛИ

 

 

2.1. ВЕЗБА се стреми да постигне пълно удовлетворяване на своите потребители. Удовлетворението на потребителите е основен приоритет на ВЕЗБА, и в този смисъл ВЕЗБА отделя внимание на всяка заявка за връщане или на всеки отделен случай на рекламация, с цел да предостави най-доброто обслужване на своите потребители.

2.2. Ако доставените артикули не отговарят на поръчаните или се забелязват явни дефекти и повреди, моля свържи се незабавно с нас на e-mail: sales@vezba.bg. Отдел Обслужване на клиенти на ВЕЗБА ще направи всичко възможно, за да коригира грешката и осигури възстановяване или замяна на артикулите, в съответствие с нашата политика за рекламации.

2.3. ВЕЗБА се надява потребителите да са доволни от закупените артикули и предлага пълно възстановяване на платената сума, или замяна на закупените артикули, в случаите на рекламации, връщане и/или замяна в случаите на избор на различен размер от поръчания, който е на разположение.

2.4. Можеш да върнеш закупени от ВЕЗБА артикули, които не са носени, използвани и повредени. За да получиш възстановяване на платената сума или замяна на артикули, те трябва да бъдат запазени и върнати на ВЕЗБА в отлично състояние, без индикации за носене, използване или повреда, с всички етикети, закрепени към тях, в оригиналната опаковка, придружени от покупните документи (копие от оригинална фактура и/или копие от касова бележка, заедно със съответната стокова разписка).

2.5. Връщането и/или замяната на закупени артикули се осъществява при следните условия:

  • Уведомяваш ВЕЗБА за своето намерение да върнеш или замениш своята одежда, като упоменаваш искане за връщане или замяна на електронен адрес: sales@vezba.bg, в рамките на 48 (четиридесет и осем) часа от получаването на доставката.
  • Закупените артикули следва да бъдат върнати в рамките на 14-дневен срок, считано от датата на искането за връщане на артикул. Рекламации, връщане и/или замяна на артикули извън тези срокове няма да бъдат приемани.
  • Моля имай предвид, че връщането на артикули е на твоя отговорност и рискът от повреждане, загуба или погиване е за твоя сметка, до момента, в който пратката достигне до ВЕЗБА. В този смисъл, ВЕЗБА препоръчва изпращане на пратка, която да гарантира стойността на връщаните артикули.
  • Моля имай предвид, че всички преки разходи за връщане на артикули са за сметка на потребителите.
  • Стойността на всички успешно върнати артикули, отговарящи на условията за връщане на артикулите, посочени по-горе, ще бъде възстановена по сметката на потребителя, след като бъдат приспаднати допълнителни евентуални разходи за такси, мита, шипинг такси, платени от ВЕЗБА, във връзка с получаването на върнатите артикули, за което ще бъдете изрично уведомявани. Моля, имай предвид, че този процес може да отнеме до 30 (тридесет) дни.

2.6. Моля, обърни внимание, че ВЕЗБА предлага нови и неизползвани артикули, с прикрепени търговска марка и етикет към тях. ВЕЗБА не продава употребявани артикули и няма да приеме какъвто и да е артикул с някаква индикация, че е бил използван. В такива случаи, артикулът ще бъде върнат на потребителя. ВЕЗБА не може да носи отговорност за всеки артикул, който не е бил върнат във вида, описан по-горе.

2.7. Моля, бъди наясно, че артикулите, които се правят по поръчка, не подлежат на връщане. Международни мита и данъци върху продажбите не могат да бъдат възстановявани при всички доставки.


  1.