Изделия

Мога ли да си поръчам шевица по избор?

Не, не изработваме шевици по поръчка. "Везба" изработва цялостни облекла с български фолклорни мотиви.

Мога ли да си поръчам облекло по избор с шевица?

Не, не правим индивидуални поръчки на облекла, различни от посочените.

Мога ли да поръчам облекло, което да е различен цвят от предлаганите?

Не, не изпълняваме индивидуални поръчки в различни цветове от посочените.

Мога ли да поръчам облекло, което да е по-голямо или по-малко от предлаганите?

Не, не изработваме облекла с размер по поръчка.

Мога ли да поръчам облекла с лого/фирмен символ или име?

Да! Моля, изпрати запитване на info@vezba.bg.

Ръчнаили машинна е бродерията?

Бродерията, която изработваме е машинна. Целим облеклата да бъдат едновременно качествени и достъпни.

Поръчки

Как мога да направя поръчка?

Поръчките се правят в нашия онлайн магазин, на телефон или Viber, посочени в контакти

Мога ли да получа фактура на името на фирмата си?

Да, издаваме фактури по ДДС. Моля, изпратете своите данни за фактура на sales@vezba.bg

Кога и как ще получа своята фактура?

Издаваме само електронни фактури, които изпращаме на имейл посочен от
вас. Фактурата се изпраща след като бъде изготвена.

Как мога да заплатя своята поръчка?

Възможните начини за плащане са наложен платеж (Само за територията на България), плащане с банкова карта, на месечни вноски чрез "Mokka" и банков превод след предварителна уговоска на sales@vezba.bg

Как да избера подходящ за мен размер?

Разгледай размерната таблица, която се намира над бутона "добави в торбата". А ако все още не ти е ясно разгледай мненията по-долу.

Доставка

Колко ще ми струва доставката?

За територията на българия доставката е винаги безплатна до офис на Еконт, а за поръчки надхвърлящи 150 лева е безплатна и до адрес на клиента. За международни пратки цената се изчислява автоматично преди завършване на поръчката, като зависи от дестинация, тегло и стойност на поръчката.

Кога мога да очаквам поръчката си?

Изработката на облеклата отнема от 1 до 10 работни дни, а доставката
след изпращане от наша страна от 1 до 2 работни дни за България, а за чужбина –
спрямо дестинацията. В определени периоди в годината е възможно забавяне, за
което ще бъдете уведомени.

Как мога да проследя поръчката си?

За да разбереш статуса на доставката на твоята поръчка, провери имейла
за потвърждение на изпращането, който си получил. За всяка пратка ще изпратим
отделно потвърждение за изпращане, съдържащо линк за проследяване на пратката.

Кога ще получа имейл за потвърждение?

След като изработим вашата поръчка ние ще се свържем с вас, за да уточним адреса за доставка (офис на Еконт) и ще ви изпратим имейл с номера за проследяване на поръчката (tracking number).

Доставяте ли до чужбина?

Да, доставяме до всички държави в Европейския съюз, Обединено кралство, Швейцария, Норвегия, САЩ, Канада и други.

Може ли да доставите до посочена от мен държава?

Да, можем да доставяме до почти всички държави и теритовии по света. Моля, направете запитване на sales@vezba.bg.

Мога ли да получа поръчката си в по-кратък срок?

Ако това няма да попречи на изпълнението на други поръчки, ще направим всичко възможно да я получите в желания от вас срок. Но все пак не забравяй, че подаръчният ваучер е универсален подарък, който стига до теб бързо. Виж секция "Ваучери".

Връщане и замяна

Мога ли за заменя или върна изделие?

Да, всяко едно изделие, подлежи на връщане/замяна в 14-дневен срок след получаването му, ако е в непроменен търговски вид.

Как да изпратя изделие за връщане или замяна?

Изделия за връщане/замяна се изпращат след предварителна уговорка с нас, която е направена на sales@vezba.bg. Това важи и за международни поръчки.

До кой адрес да изпратя изделията за връщане или замяна?

Изделията за връщане/замяна се изпращат само и единствено до офис на Еконт, град Троян (офис Каравелов, срещу Държавно горско стопанство). Пратки получени в друг офис или с друг куриер не се обслужват. Международни пратки за връщане се изпращат след предварителна уговорка с нас, която се прави на sales@vezba.bg.

Колко време е необходимо за осъществяване на замяна?

Замяната се изработва в 10-дневен срок, като е възможно забавяне в дадени периоди на годината, за което ще бъдете уведомени.

Колко време отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен изделия?

Възстановяването на сумата отнема до 14 работни дни, след получаване на върнатия артикул. Суми се възстановяват само и единствено по банков път.

Как мога да предоставя банковата си сметка за възстановяване на сумата?

Банкова сметка се предоставя на имейл, като в имейла се пише номерът на поръчката, IBAN и името на титуляря. Не се приемат снимани, сканирани, ръчно изписани и всякакви други варианти на IBAN, освен гореспоменатия.

Кой поема транспортните разходи?

Транспортните разходи при връщане/замяна са винаги за сметка на клиента.

Други

Има ли магазин, който предлага вашите продукти в моя град?

Разгледай секция магазини. там ще получиш пълна информация